رییس شورای عالی استانها:

جامعه بزرگ شورایی کشور برای حضور پرشور در انتخابات تلاش کند

جامعه بزرگ شورایی کشور برای حضور پرشور در انتخابات تلاش کند

به گزارش بیا شمال، رئیس شورای عالی استانها با بیان اینکه، انتخابات ریاست جمهوری پیش رو از اهمیت زیادی برخوردار است، اظهار داشت: از مردم و جامعه بزرگ شورایی کشور دعوت می کنم برای حضور پرشور در انتخابات تمام تلاش خودرا انجام دهند


به گزارش بیا شمال به نقل از ایسنا، شهرام دبیری در نطق قبل از دستور خود در بیست و نهمین اجلاس عمومی شورای عالی استانها، با گرامیداشت یاد و نام شهدای خدمت خصوصاً رییس جمهور شهید آیت الله رئیسی، اظهار داشت: حضور پرشور مردم در مراسم خاکسپاری شهدای عزیز خدمت نشان داد، آنها به آرمان های انقلاب وفادار و قدرشناس مسئولان خود هستند، کسانی که برای تعالی کشور و خدمت به مردم از جان خود گذشتند.
ایشان سپس با اشاره به سالگرد رحلت امام خمینی (ره) اضافه کرد: ۱۴ و ۱۵ خرداد یادآور دو حادثه مهم حول شخصیت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است و با گذشت سی و پنج سال از عروج امام (ره)، یاد او بیش از همیشه زنده است. همین طور ۱۵ خرداد شروع نهضتی است که از قم شروع شد و به دیگر شهرها نیز کشیده شد و یک نقطه عطف برای انقلاب و مردم ایران در سال ۱۳۵۷ شد.
رییس شورای عالی استانها با بیان اینکه، انتخابات ریاست جمهوری پیش رو از اهمیت زیادی برخوردار است، تاکید کرد: از مردم و جامعه بزرگ شورایی کشور دعوت می کنم برای حضور پرشور در انتخابات تمام تلاش خودرا انجام دهند و همان گونه که رهبر معظم انقلاب نیز فرمودند، مشارکت مردم موجب اقتدار نظام و کشور می شود.
دبیری با تشکر از شورای نگهبان که زمینه برگزاری انتخابات پرشور را فراهم نموده است، اظهار داشت: باتوجه به حضور گرایشات مختلف سیاسی از تمام جناح ها در بین کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری، هیچ بهانه ای برای عدم شرکت در انتخابات وجود ندارد؛ چونکه از تمامی طیف ها در آن حضور دارند.
رییس شورای عالی استانها در آخر تاکید کرد: از رییس جمهور منتخب نیز انتظار داریم مانند شهید آیت الله رئیسی به شوراها باور عمیق داشته باشد و جامعه شورایی نیز بطور قطع در تعامل با رییس جمهور منتخب، در امتداد رفع مشکلات مردم و کشور به دولت چهاردهم، کمک خواهدنمود.




منبع:

1403/03/24
11:50:34
0.0 / 5
239
تگهای خبر: تور , حادثه , زمین
این مطلب بیاشمال را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۲

لینک دوستان بیا شمال

بیا شمال

تگهای بیا شمال

biashomal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بیا شمال محفوظ است

بیا شمال بیا شمال

معرفی شمال و خرید و فروش ویلا