عرضه محصولات زنان سرپرست خانوار در ۵ نقطه شهر

عرضه محصولات زنان سرپرست خانوار در ۵ نقطه شهر

بیا شمال: مدیرکل امور زنان و خانواده شهرداری تهران از برپایی نمایشگاه عرضه محصولات زنان سرپرست خانوار در 5 نقطه شهر آگاهی داد.



به گزارش بیا شمال به نقل از ایسنا، مریم اردبیلی در نشست خبری در حاشیه نمایشگاه زنان و تولید ملی در بوستان گفت و گو با اعلان اینکه در این دوره نمایشگاه زنان و تولید ملی علاوه بر زنان سرپرست خانوار، زندانیان رای باز نیز توانستند تولیدات خودرا عرضه کنند، اظهار داشت: در این دوره همزمان با برگزاری نمایشگاه در بوستان گفت و گو در چهار نقطه دیگر شهر یعنی بوستان ملت، باغ فیض، میدان شهدا و بوستان لاله نیز محصولات بانوان عرضه می شود.

وی با اعلان اینکه تولیدات حدود ۲۷۰۰ بانوی سرپرست خانوار و نیازمند حمایت درحال عرضه است، اظهار داشت: در دوره گذشته در مترو نیز نمایشگاه برگزار کردیم و در ۶ ماه اول سال در بوستان ها نمایشگاه برگزار می نماییم اما در تلاش هستیم که در ۶ ماه دوم مانند دوره های قبل در متروها نیز نمایشگاه اجرا شود.

وی با اعلان اینکه بالاتر از ۳۱۷ کسب وکار در نمایشگاه حضور دارند که کسب وکارها عموما خرد و متوسط هستند که محور آنها خانم های سرپرست خانوار شهر تهران است، اظهار داشت: اهتمام داریم که با برگزاری نمایشگاه های مداوم در سطح مناطق و بوستان ها و... در تمام سال اینطور فضاها برای عرضه محصولات زنان سرپرست خانوار ایجاد نماییم و دقت داشته باشید که فعالیت در اینطور فضاها برای سرپرست خانوار تحت پوشش شهرداری تهران تقریباً رایگان است.

مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران با اعلان اینکه در حوزه پشتیبانی از بانوان مجموعه و ارگانهای زیادی فعال می باشند و شهرداری تهران نیز در این بین بار مهمی را بدون این که تحمیلی بر بودجه کشور و یا حتی بودجه خود شهرداری داشته باشد بر دوش می کشد، اظهار داشت: در مورد حقوق زنان در مراکز توانمندسازی نیز تلاش می نماییم بانوان حتما بر طبق قانون کار حقوق دریافت نمایند اما تلاش ها برای تامین حداقل های قانون کار برای بانوان در مراکز کوثر ادامه دارد و هدف این است که با همکاری کارآفرینان، بانوان به رشد و موفقیت اقتصادی دست یابند.

وی همین طور به مشکلات موجود در فضاهای دستفروشی اشاره نمود و اظهار داشت: تعدادی از این فضاها به باندهایی اختصاص یافته که محصولات چینی می فروشند اما در این بین، بانوان مولد از حمایت های ویژه ای برخوردار می باشند تا بتوانند تولیدات خودرا به فروش برسانند.



1403/06/26
12:19:10
0.0 / 5
26
تگهای خبر: تولید , حقوق , دریا , شهرداری
این مطلب بیاشمال را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۳

لینک دوستان بیا شمال

بیا شمال

تگهای بیا شمال

biashomal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بیا شمال محفوظ است

بیا شمال بیا شمال

معرفی شمال و خرید و فروش ویلا