نقیب خبر داد؛

شوش، هرندی و بازار تهران هدف طرح ساماندهی لطمه های اجتماعی

شوش، هرندی و بازار تهران هدف طرح ساماندهی لطمه های اجتماعی

بیا شمال: سرپرست سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران از شروع مرحله چهارم طرح 14 روزه ساماندهی لطمه های اجتماعی پایتخت آگاهی داد.



به گزارش بیا شمال به نقل از مهر، مرحله چهارم طرح ۱۴ روزه ساماندهی لطمه های اجتماعی پایتخت شب گذشته تحت نظارت مستقیم سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران مورد پیگیری قرار|گرفت و تا بامدادان امروز دوشنبه بیست و ششم شهریور ماه ادامه داشت.
این طرح با حضور سید محمد نقیب سرپرست این سازمان، حامد شایان معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری تهران، حجت الاسلام مسعود رضاپور قاضی ویژه و ناظر طرح ماده ۱۶ دادسرای عمومی انقلاب به اتفاق برخی معاونین و مدیران، یگان حفاظت، نیروی انتظامی و با پشتیبانی چندین دستگاه خودروی فوریت های اجتماعی حامی شهر اجرا شد.
محلات شوش، هرندی و بازار تهران همچون اهداف سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران در طرح ساماندهی لطمه دیدگان اجتماعی بود و چندین معتاد متجاهر، متکدی و افراد بی خانمان در این طرح شناسایی و جذب شدند تا به مراکز غربالگری تحت پوشش سازمان اعزام شوند.
حامد شایان معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار تهران با مثبت ارزیابی کردن اجرای مرحله چهارم طرح ساماندهی لطمه های اجتماعی در پایتخت اظهار داشت: از زمان شروع طرح ساماندهی لطمه های اجتماعی در پایتخت اتفاقات بسیار خوبی رقم خورده و چهره شهر مطلوب تر از گذشته شده است. شایان همین طور از زحمات شبانه روزی تمامی عوامل حاضر در اجرای طرح ساماندهی لطمه های اجتماعی تشکر و تقدیر کرد.
سید محمد نقیب سرپرست سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران نیز اظهار داشت: مقرر است دو مرکز تربیتی، آموزشی و درمانی یاورشهر افتتاح و راه اندازی نماییم تا تعداد مراکز ماده ۱۶ شهرداری تهران به عدد ۱۲ برسد که یکی از این مراکز مخصوص بانوان و دیگری مخصوص جذب و نگهداری آقایان خواهد بود.
همچنین حجت الاسلام رضاپور قاضی ویژه و ناظر طرح ماده ۱۶ دادسرای عمومی انقلاب با بیان این که شهرداری تهران در حوزه کاهش لطمه های اجتماعی بسیار موفق عمل کرده اظهار داشت: این چهارمین فاز طرح ساماندهی لطمه های اجتماعی در تهران است که شهرداری تهران در سال ۱۴۰۳ اجرا می کند و حاصل این تلاش ها و همدلی ها در راه مبارزه با سیب های اجتماعی در سطح شهر مشهود بوده است.


منبع:

1403/06/28
11:07:12
0.0 / 5
13
تگهای خبر: آموزش , افتتاح , خدمات , دستگاه
این مطلب بیاشمال را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۴

لینک دوستان بیا شمال

بیا شمال

تگهای بیا شمال

biashomal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بیا شمال محفوظ است

بیا شمال بیا شمال

معرفی شمال و خرید و فروش ویلا