رئیس پلیس راهور تهران بزرگ خبر داد

کاهش 18 درصدی تصادفات منجر به فوت موتورسواران

کاهش 18 درصدی تصادفات منجر به فوت موتورسواران

بیا شمال: رییس پلیس راهور تهران بزرگ از کاهش 18 درصدی تصادفات منجر به فوت موتورسواران آگاهی داد.


به گزارش بیا شمال به نقل از ایسنا، سرهنگ ابوالفضل موسوی پور امروز با حضور در صحن شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به خروج ۱۵۰ نفر از نیروهای پلیس که حقوق و مزایای خودرا از شهرداری دریافت می کردند، اظهار داشت: با تصویب بودجه شهرداری امسال و افزایش این دستمزد، از کوچ نیروها جلوگیری شد.
وی اظهار امیدواری کرد که همین میزان افزایش حقوق در تصویب بودجه سال آینده نیز در نظر گرفته شود و شورا همکاریهای لازم را در این خصوص داشته باشد.
رییس پلیس راهور تهران بزرگ با اشاره به پیش بینی ۶۷ راه حل برای مدیریت ترافیک تهران اظهار داشت: ایجاد یک مرکز کنترل ترافیک برخط یکی از این راهکارهاست که هفته گذشته این مرکز راه اندازی شد و دراین زمینه یک پروسه طولانی را طی کردیم و در خاورمیانه نخستین پلیس راهنمایی و رانندگی هستیم که توانستیم فضایی مستقل ایجاد نماییم. بطوریکه هم بوسیله تصویر و هم بوسیله صدا، این کنترل صورت می گیرد.

قرارداد پلیس با بانک شهر برای ساخت ۱۵ مجموعه نمایشی «سیا ساکتی»
وی افزود: با کمک بانک شهر با مؤسسه تصویری قرارداد بستیم و برای ساخت ۱۵ مجموعه نمایشی سیا ساکتی قرارداد بسته ایم که هشت قسمت آن تولید شده؛ اما مشکل این است که تنها در شبکه استانی قابلیت پخش دارد و برای پخش در دیگر شبکه ها جنبه تجاری پیدا می کند و باید ارقام سنگینی برای آن پرداخت گردد.
موسوی پور با تکیه بر این که استفاده از هوش مصنوعی کنترل ترافیک را دنبال خواهیم کرد، تصریح کرد: ۲۰ راه حل کوتاه مدت کاهش تصادفات را پیش بینی کرده بودیم که منجر به کاهش ۱۲ درصدی حوادث ترافیکی شد و همکاری مردم دراین زمینه ستودنی است.

۱۰ راه حل پلیس برای مدیریت تردد موتورسواران
وی با اشاره به این که ۱۰ راه حل مدیریت تردد موتورسواران نیز در پلیس پیش بینی شده است، اضافه کرد: اگر بخواهیم این تعداد موتورسیکلت را ساماندهی نماییم، نیاز به همکاری مدیریت شهری داریم. درخواست ما این است که مدیران بخش دولتی و خصوصی به ما دراین زمینه کمک کنند. ما از بحث موتورسیکلت ها کوتاه نخواهیم آمد و تمام وقت خودرا برای مدیریت این بخش گذاشته ایم.
رییس پلیس راهور تهران بزرگ با اعلان اینکه تصادفات منجر به فوت موتورسواران ۱۸ درصد کم شده است، تاکید کرد: بنده هم از وضعیت تردد موتورسیکلت سواران راضی نیستم. این وضعیت تا آن زمان که مسئولین و مردم مسئولیت اجتماعی خودرا انجام ندهند، بهبود نخواهد یافت. بیشترین تردد موتورسیکلت ها به پیک های موتوری برمی گردد و اگر دستگاه های دیگر هم کمک کنند می توانیم این شرایط را مدیریت نماییم. در این جهت طرح های مختلفی را تهیه کرده ایم.

پیش بینی ۴۲ هزار و ۵۹۵ سامانه برای هوشمندسازی مدیریت ترافیک معابر پایتخت
وی با اعلان اینکه ۴۲ هزار و ۵۹۵ سامانه برای هوشمندسازی مدیریت ترافیک معابر پایتخت پیش بینی شده است، اظهار داشت: شهرداری نیز موافقت و همکاری خودرا در این خصوص اعلام نموده است.



منبع:

1403/07/25
09:50:58
0.0 / 5
40
تگهای خبر: پلیس راه , تردد , تور , تولید
این مطلب بیاشمال را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۵

لینک دوستان بیا شمال

بیا شمال

تگهای بیا شمال

biashomal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بیا شمال محفوظ است

بیا شمال بیا شمال

معرفی شمال و خرید و فروش ویلا