تلاش زیادی شده که اغذیه فروشان گذر ۳۰ تیر جمع آوری شدند

تلاش زیادی شده که اغذیه فروشان گذر ۳۰ تیر جمع آوری شدند

به گزارش بیا شمال، رئیس شورای شهر تهران اظهار داشت: تلاش زیادی شده که اغذیه فروشان گذر 30 تیر جمع آوری شدند.


به گزارش بیا شمال به نقل از ایسنا، مهدی چمران در آغاز دویست و شصت و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز تعیین حسابرسان سال ۱۴۰۳ صورت خواهد گرفت. امیدواریم گزارشات بموقع ارائه و در صحن قرائت شود. این نخستین بار است که گزارشات حسابرسی بموقع قرائت می شود و مجموعه ها می توانند تکالیف را در همان زمان انجام دهند و به سال های بعد موکول نکنند.
وی ادامه داد: تعداد زیادی از شهروندان در نوبت تعیین تکلیف پلاک های ثبتی خود جهت باغ و غیر باغ بودن هستند به همین دلیل باتوجه به این مساله تعداد زیادی از پرونده باغات امروز مورد بررسی قرار می گیرد.
وی درباب اظهار نظر یکی از نمایندگان مجلس در ارتباط با عدم نظارت شورا بر عملکرد شهردار با بیان این که دقیق ترین کار برای نظارت حسابرسی است و ما تمام مسائل ریز و درشت مالی را می بینیم اشاره کرد: حسابرس برمبنای وظیفه خود تمام موارد را مطرح می کند. علاوه بر این اعضا بصورت نقدکننده جدی مسائل مربوط به شهردار را بررسی می کنند و تذکر می دهند و تذکرات را به سوال تبدیل می کنند. دوستانی که صحبت می کنند باید مباحث را اثبات کنند.
وی ادامه داد: ما در دستور قرار دادیم که شهردار در مورد مسکن توضیح دهد؛ چه سوال مطرح شده باشد و چه نشده باشد.
چمران با اعلان اینکه جمع کردن سنگ فرش خیابان ها هم اکنون به صرفه نیست اشاره کرد: ما گفتیم چهارراه ها و میادینی که نیاز است خودرو ها سرعت کمتری داشته باشند سنگ فرش ایجاد شود. امروز کندن این سنگ ها کار ضروری نیست.
وی افزود: فعالیت در هتل ولنجک عمرانی نیست و متاسفانه مواردی که عنوان شد درست نیست. قرار شد کمیسیون ماده ۵ باردیگر رای دهند که همه رای مثبت دادند. باید در شورای عالی معماری و شهرسازی نیز این مساله از سر گرفته شود.
رئیس شورای شهر تهران با اعلان اینکه تغییر کاربری خیابان ها باید در شورا تصویب شود اظهار داشت: هیئت انطباق فرمانداری در گذشته طرح تغییر کاربری برخی از خیابان ها را رد کرد و شورا مصوبه خودرا پس گرفت. تلاش زیادی شده که اغذیه فروشان گذر ۳۰ تیر جمع آوری شدند و درست نیست که با یک پیمانکار جدید اغذیه فروشان باردیگر مستقر شوند و بگویند قرار نیست بوی غذا به بوستان ها برسد. حق ندارند این کار را انجام دهند.



1403/06/27
11:24:28
0.0 / 5
31
تگهای خبر: تور , فروش , فعالیت , مسكن
این مطلب بیاشمال را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۵ بعلاوه ۵

لینک دوستان بیا شمال

بیا شمال

تگهای بیا شمال

biashomal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بیا شمال محفوظ است

بیا شمال بیا شمال

معرفی شمال و خرید و فروش ویلا