خزانه دار شورای شهر تهران:

بخش مهمی از امنیتی که امروز احساس می کنیم به نیروی انتظامی برمی گردد

بخش مهمی از امنیتی که امروز احساس می کنیم به نیروی انتظامی برمی گردد

به گزارش بیا شمال، خزانه دار شورای شهر تهران اظهار داشت: بخش مهمی از امنیتی که امروز احساس می نماییم به نیروی انتظامی برمی گردد.


به گزارش بیا شمال به نقل از ایسنا، حبیب کاشانی در دویست و شصت و هشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با قدردانی از مترو و تاکسیرانی برای خدمت به نمازگزاران در جمعه گذشته اظهار داشت: از ساعت سه بعدازظهر گیت ها بسته شد و از آن ساعت به پس از مردم بلیط دریافت شد. ما تا پایان کار وظیفه خدمت رسانی داریم. جمع زیادی از نمازگزاران از مصلی تا هفت تیر پیاده آمدند. بی شک باید تدابیر بیشتری اندیشیده شود و خدمات تا پایان برنامه هایی این چنینی که باز هم برگزار می شود، ادامه دار باشد.
وی با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی اشاره کرد: بخش مهمی از امنیتی که امروز احساس می نماییم به نیروی انتظامی برمی گردد. در کشور ما برای تربیت این نیروها هزینه می شود و باید برای اقتدار این جان برکفان دعا نماییم.
عضو شورای شهر تهران افزود: من اهتمام می کنم کلمات تلخ به کار نبرم؛ اما شاهد انتصابات در شهرداری هستیم و نحوه انتصاب و تغییر زود به زود درست نیست. آقای مالکی که از بدنه سازمان فاوا بوده به این سازمان آوردند اما عمر فعالیت ایشان یک هفته بوده و کسی که متخصص بوده و خودمان آوردیم هم قبول نداشتیم. ما از این اتفاقات متعجب می شویم. بالاتر از ۷۰ تغییر در شهرداری ها انجام شده و یک شهردار بعد از چند ماه تغییر می کند.
کاشانی با اعلان اینکه این بی ثباتی در شهرداری را نشان می دهد، اظهار داشت: ما نتوانستیم یک نیروی ۵-۱۵ را ۶-۱۶ نماییم که از بیرون از شهرداری انتصاب انجام می دهیم؟ این تغییرات راندمان را کم می کند. این حق شهردار است و به من ربطی ندارد که چه کسی را منصوب می کند؛ اما این تغییرات گوناگون بی ثباتی به وجود می آورد.
وی با اشاره به نارضایتی مردم از وضعیت رفت و روب در شهر تهران تاکید کرد: شهرداری تهران با ۷۵۰ کیلومتر مساحت محل آزمون و خطا نیست و این آزمون ها در ۱۰۰ سال قبل تجربه شده و باید از آن استفاده نمائیم.



منبع:

1403/07/15
11:54:56
0.0 / 5
108
تگهای خبر: خدمات , دریا , شهرداری , فعالیت
این مطلب بیاشمال را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۲ بعلاوه ۵

لینک دوستان بیا شمال

بیا شمال

تگهای بیا شمال

biashomal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بیا شمال محفوظ است

بیا شمال بیا شمال

معرفی شمال و خرید و فروش ویلا