مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران اعلام كرد

شناسایی۶۲۵۰ زباله گرد طی ۹ ماه اخیر

شناسایی۶۲۵۰ زباله گرد طی ۹ ماه اخیر

به گزارش بیا شمال، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران ضمن اشاره به شناسایی ۶۲۵۰ زباله گرد و ۲۵۱ مرکز غیر مجاز جمع آوری پسماند، اظهار داشت: برای مقابله با مافیای زباله احتیاج به همکاری قوه قضاییه، دادستانی و نیروی انتظامی داریم با سرعت بیشتری کار پیش رود.


به گزارش بیا شمال به نقل از ایسنا بنا براعلام سایت شهر، رضا محمدی، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در حاشیه بازدید کمیته قرارگاه اجتماعی کلان شهر تهران از صدمه های پایتخت در حوزه پسماند با اشاره به اینکه تابحال با ۶ هزار و ۲۵۰ زباله گرد برخورد صورت گرفته است، اظهار داشت: تعداد زیادی از این افراد اتباع بودند که به شکل غیرمجاز جمع آوری پسماند را انجام داده که رد مرز شدند.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با اشاره به اینکه از تاریخ ۱۹ دی ۱۴۰۲ تا تاریخ ۱۵ مهر ۱۴۰۳، ۶۳۹ دستگاه خودروی حمل زباله بدون مجوز و غیرقانونی توقیف شده است، خاطرنشان کرد: در همین بازه زمانی بالغ بر ۲ هزار و ۴۲۶ چرخ دستی هم جمع آوری شده اند. همینطور ۲۵۱ باب مرکز غیر مجاز شناسایی و ۱۶۵ مورد از آنها تعطیل شده و پلمب ۸۶ باب از این مراکز غیر مجاز هم در دست اقدام قرار دارند.

جمع آوری روزانه ۷۵۰۰ تن پسماند در پایتخت؛ ۱۱۲۵ تن زباله خشک قابل بازیافت

ایشان در ادامه به آمار جمع آوری روزانه پسماند در تهران توسط این سازمان پرداخت و اظهار داشت: بالغ بر ۷ هزار و ۵۰۰ تن پسماند در روز جمع آوری می شود که ۲ هزار و ۲۵۰ تن از آنها زباله خشک هستند و هزار و ۱۲۵ تن از زباله های خشک، زباله خشک قابل بازیافت هستند که بخشی از این بازیافتی ها توسط درخواستی که مردم در نرم افزار شهرزاد و بخش نوماند ثبت می کنند جمع آوری می شود و هزینه آن در کیف پول شهروندی آنها شارژ می شود.

برای مقابله با مافیای زباله احتیاج به همکاری قوه قضاییه، دادستانی و نیروی انتظامی داریم

محمدی در ادامه ضمن اشاره به اهمیت تعامل مجموعه های مختلف برای پاکسازی شهر تهران در بحث زباله گردی اظهار داشت: برای مقابله با مافیای زباله احتیاج به همکاری قوه قضاییه، دادستانی و نیروی انتظامی داریم با سرعت بیشتری ضمن شناسایی و معرفی این مراکز در جهت مقابله با آنها اقدام نماییم.



منبع:

1403/07/26
14:02:27
0.0 / 5
13
تگهای خبر: دستگاه , شهرداری , نرم افزار
این مطلب بیاشمال را می پسندید؟
(0)
(0)

تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
لطفا شما هم نظر دهید
= ۱ بعلاوه ۳

لینک دوستان بیا شمال

بیا شمال

تگهای بیا شمال

biashomal.ir - حقوق مادی و معنوی سایت بیا شمال محفوظ است

بیا شمال بیا شمال

معرفی شمال و خرید و فروش ویلا